Plugg och tjejtjusning.

God förmiddag.
Här sitter jag och pluggar, hälsopedagogik. Jösses.
Jag vet att det är väldigt viktigt, men jisses vilken tråkig kurs.
KASAM mig hit och KASAM mig dit. Och där kollar vi med salutogent synsätt och där har vi det patogena synsättet. Osv. osv.
Visst låter det underhållande?

Nej fy.. Borde även koka mig en kopp kaffe, så jag håller mig pigg och alert. Antar att det kan vara nyttigt i den här kursen att använda sig av kaffe för att sänka min hälsa lite grann. ;)

Lämnade pruppen på dagis för en timme sedan, han är så nöjd över att ha börjat på dagis igen.
Speciellt då han får träffa ****. ;) Haha.
Igår när jag hämtade honom sa han
"Men mamma, jag har inte ens pussats idag med **** och inte ens med ****-****"

Ja, jisses. Har jag fått en tjejtjusare till son tro? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0