MAt.

Det är ganska lustigt, från det att jag var jätteliten har jag ätit väldigt bra hemma hos min morbror och mormor. (Min mormor lever inte idag, men det känns ändå som att hon alltid är här.)
Idag när vi kom hit, knölade jag i mig en massa vindruvor medan morbror stekte pannkakor.
Efter det knölade jag i mig minst fem pannkakor, fulla med massa grädde och sylt.
Direkt efter det knölade jag i mig ännu mer vindruvor.

Och nu sitter jag här och vräker i mig ostkrokar. Eehm och folk säger att jag inte äter?
Pfft.

Eehm, varför svamlar jag om det här?
Det är ozonskiktet jag ska intressera mig för och ingenting annat. Suck.
Sedan är jag nästan klar med den här kursen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0