Hemmapyssel

Då det går magsjuka på dagis, får sonen stanna hemma. Speciellt eftersom att jag varken jobbar eller ska till skolan den här veckan. Enda kruxet är att jag får plugga antingen när han härjar runt (vilket inte är sådär jättelätt) eller när han har lagt sig.

Och eftersom han nu är hemma, så känner jag press på att vi måste aktivera oss med något kreativt. Målar gör han gärna, men jag vill ändå få till något speciellt, något vi inte brukar göra.

Så idag ställde jag mig och lagade eget tapetklister, rev små remsor av tidningspapper och sedan har vi klistrat å kladdat för glatta livet båda två! :)

Och vad det ska bli?
Spargrisar såklart! :)

Nu hänger de på tork innan vi klistar än en gång. Zion ville ha spiderman på sin, så ska klippa ut från några servetter tänkte jag. :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Alltså jag blir imponerad av dig. Du är liksom steget före bullmamman. Tapetmamman helt enkelt!

Svar: Ja, bullbaket vart ju häromdagen, så jag tänkte uppgradera mig lite ;)
imyourheartache

2013-01-17 @ 17:25:04
URL: http://idadahlstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0