Dödförklarad: 09:25

Usch. Nu kommer jag låta äcklig, men det är en risk jag får ta.
Jag har haft den största finnen i världen, en enorm jävel.
Som dessutom gjort ondare än den ondaste diktatorn.
........ i örat!

Jag har knappt hört något för att den suttit ivägen.
Jag har inte kunnat klämma den, dels för att det gjort så ont att jag ville gråta  bara jag kom nära örat och dels för att den var oklämbar där den satt.
HUJEDA MIG!

Jag fick panik, försökta hitta en nål att picka på den med, men eftersom jag inte såg något så kändes det liiite väl dumt att peta in en nål i örat.
Tillslut tog jag fram handspriten och tänkte, nu jävlar ska du få, finnjävel!
Dock när jag haft in spriten i örat, funderade jag på om det verkligen var så bra att ha sprit i just örat.
Fram med en tops med vatten och snurra runt och försöka ta bort all sprit som nu kommit  det.


Men nu uppenbarade sig himmeln och änglarna sjönk ner och tog emot finnen.
Han är nu mera död. Med hjälp av en tops och väldigt mycket smärta.
ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Mams

Hahahaha... tror jag skrattar på mig... tänk på de som har såna jämt.. överallt.. PP hade en på ögonlocket över jul som sen blev två och tre....
Kram

Svar: Ja, hu!Haha, då slipper jag känna mig ensam om dessa konstiga ställen de sätter sig på ;D
imyourheartache

2013-01-05 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0