Dagens tips

Eftersom jag tipsade min syster om denna underbara uppfinning idag, tänkte jag dela med mig av det till er också.

En pusselmatta.

Jag älskar att pussla, men tiden och platsen för pusselbyggande är inte alltid lätt att hitta. Speciellt inte när jag har en 4-åring som gärna vill hjälpa till, eller spelar hockey eller fotboll. Det blir väldigt lätt att något går på tok i pusselbyggandet då.

Men nu när min karl köpte pusselmattan åt mig, kan jag äntligen pussla igen, även när sonen är hemma.
Det är bara att bygga pusslet på mattan, när jag inte kan pussla mer så lägger jag papprullen i ena kortsidan på mattan och börjar rulla ihop. Vips, så tar den inte alls stor plats och ingenting kan gå sönder eller vara i vägen! :)

Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0