Styrketräning och rask promenad?

Hurtbulle i farten.
Vid klockan åtta skuttade jag upp och tog en rask promenad och ägnade mig åt lite styrketräning.
 
Eehm.. Det skulle även kunna vara att jag överdrev nu, väldigt mycket till och med.

Sanningen:
Klockan ringde och jag ville inte alls upp.
Masade mig upp ur soffan och bar ner tvättsäckarna och pulka (ja, lite lyfte jag ju.. kan det inte räknas som styrketräning då?
Sedan gick jag med tunga steg, släpandes på pulkan med tvättsäckarna i till tvättstugan. (Räknas inte det som rask promenad menar ni?)


Faaast.. jag håller mig till första versionen, den lät bättre.,

Kommentarer
Postat av: Mams

Det blir vad man gör det till :)
Kram

2013-02-17 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0