LÅÅÅNGT inlägg.

Gårdagens förmiddag spelas upp gång på gång i huvudet.
Vad var det som hände? Varför?
Varför kunde jag inte andas ut det och sedan var det bra?
Samtidigt är jag stolt att det inte besegrade mig, jag klarade det.
Jag lät det inte vinna över mig. Jag VANN.
Ändå kan jag inte släppa det. Åh, jävla hjärna.



Jag och Zion började dagen med att försova oss. Lyckat!
Men vi hann i tid till dagis ändå. Skönt.
Sedan hem till Micaela och umgås lite snabbt med henne och Stella, för att sedan springa till bussen.

Mötte upp Marielle vid busshållsplatsen, för att sedan traska till trafikskolan.
Jag ska dit igen i mitten av februari, då de inte hade fastställt något datum/tid för handledarkursen. Men de trodde att de skulle hunnit planera det i mitten av februari som sagt. Och då hinner jag fundera över paketerbjudandet och om jag verkligen har råd att betala något sådant just nu.
Men det skulle vara väldigt skönt att få det gjort, betalat det och sedan koncentrera mig på körning och teorin.
När jag väl börjat, så kommer jag inte ge mig fören kortet är taget. Den saken är klar.
Jag är envis, men även jävligt rädd. Jag har aldrig suttit i förarsätet på en bil och bara tanken ger mig ångest.
Men jag ska klara det, kan idioter, kan jag! ;)

Efter det vart det in på Kappahl och köpte massa bebiskläder åt Johannas plutt.
Bilder kommer när jag gett henne detta, ifall hon skulle snubbla in här och råka se det. ;) Haha.
Ska dit någon gång i veckan, när de har tid, lust och ork. Mysigt!

Var ju även in på Gamestop och köpte NHL 09 åt Zion. Dock var det en repa i skivan och det gick inte att spela. Tror ni det var en lillgris som vart mycket ledsen? Från att ha varit helt lyrisk, tackat mig en miljon gånger och gett mig många underbart goa kramar. 
Så blir ner i veckan och höra om jag kan lämna in det, eller om det är kört och måste köpa ett nytt. :/
Kanske är den risken man får ta när man köper begagnat? Jag har ingen aning. Är ju värt ett försök att lämna tillbaka det i alla fall.

Efter det vart det en fika på Waynes och sedan till Ica för att handla middag och annat smått&gott.
För att sedan åka hem och hämta lillgris på dagis.
Mys i soffan framför barnkanalen till mellis och sedan lek och bus en stund.

JAG lyckades även med en perfekt potatisgratäng till middag, med kotlett och sallad (färsk broccoli, paprika och gurka). Lillgrisen fick även oliver. (För övrigt förstår jag inte hur han kan tycka att det är så gott.)

Nej, nu har jag svamlat tillräckligt. Är väl ingen som orkar läsa allt det här? Haha.
Nu blire reprisen av dagens topmodel och lägga sig.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0