Inte okej

Det här är inte okej, jag har precis gett bort min favorittröja åt min lillasyster.
Nog för att den har varit för liten för mig de senaste 4åren. Men ändå! Gillar man extremtajtkorvskinnströjor så hade den passat mig perfekt! Så det så..

Men antar att det snart är dags för att börja med det mina syskon/vänner alltid gjort för mig. Kläderna de växt ur eller de tröttnat på har alltid dumpats på mig. Inte mig emot alls å andra sidan. :P
Men nu ska alltså snuttan snart få ha ärvdärvdärvda kläder ;) äldsta syrran köpte en tröja, som nästa syster fick, som jag sedan fick och nu får snuttan det... Eller njae.. Inte än, men när hon växt lite till så. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0