hicka.

Har hickan från helvetet just nu. Gör så jävla ont.
Men det går väl över om en stund hoppas jag.

Idag har jag inte gjort många knop. Trots att jag vaknade klockan fem.
Varför måste jag vakna så jävla tidigt när jag inte behöver gå upp?
Imorgon är jag väl lika trött som vanligt när klockan ringer förmodar jag..
 
Egentligen har jag inget vettigt att skriva, som vanligt. Men ändå.
Alltid skönt att låta fingrarna dansa av sig en stund på tangentbordet.
Hick, hick, hick..

Imorgon blir det att lämna lillgris på dagis, sedan sätta sig och plugga.
Har många uppgifter som måste göras, tråkigt.. Men än är det ingen stress.
Ska till skolan på tisdag, för då ska vi ha studiebesök av Fonus begravningsbyrå. Upplyftande va?
Annars är inget planerat i veckan. Ska väl även passa på å se om jag kan få göra synundersökningen, så jag kan skicka in papprena till trafikverket också. Och springa ner på stan någon dag i veckan med Marielle, till körskolan för att se om de har någon koll på om de har några handledarkurser på gång.

Ähh, nu ska jag sluta svamla och lägga mig, kika på lite Heroes och drömma mig bort till drömmarnas värld.
Natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0