gamla bilder.

Ja, då sitter man här hos mor&co igen.
Karln är också här, fast han är ute och ränner just nu.
Och syster med barn.
Så som  vanligt är vi ett helt gäng i huset. Haha.

Sonen har dock åkt till sin far idag och jisses vad jag vill att tiden går snabbt.
Tanken på att vara utan honom i en vecka är sjukt jobbig. Min älskade lille gris!
 
Eehm. Vad vi har gjort idag?
Så lite som möjligt skulle jag nog vilja påstå. Haha.
Linnea var här på en snabb kopp kaffe innan hon började jobba.
Typ det enda jag har gjort. Eller nej, det var faktiskt ljug. Jag har gjort tre skoluppgifter också.
Jisses vad produktiv jag är. ;)

Ähh. bjuder på nå gamla bilder på mig istället för att sitta här å tjöta.



Mohahah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0