Feb. 06, 2013

Efter dagis traskade vi till affären. (Ja, vi handlar på Lidl ibland. Det är billigt och de har många bra grejer.)

Folk tittade först på Zion, för att sedan kolla bittert på mig. Varför förstår jag inte.. Kanske har något att göra med hans klädval. Folk tror väl att jag tvingar ungen att ha på sig Frölunda-kläder.
Men sanningen är ju en hel annan. Han älskar det och HAN bestämde att han ville ha det på sig.

Ungen har sedan några år själv valt vad han ska ha på sig. Inte jag.
Han har sin egen stil, helst kläder med traktorer, hockey, fotboll, spiderman eller Sverige.
Oftast är det han som är med och handlar kläder, för som sagt.. Det är han som ska ha det på sig, inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0