Du är ovälkommen.

Jag håller min tummar, tår och allt som går att hålla.
Har jag otur är magsjukan här för att hälsa på.
"Goddag goddag, nu tänkte jag tvinga mig på så ni får kräkas och bajsa i några dagar"

Lillgrisen har sedan jag hämtat honom från dagis klagat på magont och har varit slöare än vanligt.
Vi gick till affären (läs. jag gick och han satt i pulkan) och handlade fredagsmys innan vi gick hem. Tänkte i affären att det var konstigt att han inte sa att han ville ha en banan, eftersom att han alltid brukar vilja ha en banan när man går in i affären.
Men tänkte väl inte så mycket mer på det, utan vi gick och strosade i affären. Handlade chips, popcorn, gelehallon, kinderägg och film.
När vi kom hem åt han bara en halv tallrik med yoghurt och till middag åt han en halv kall korv och två tuggor på en varm korv med bröd.
Sedan rörde han varken chipsen eller popcornen. Han kanske tog två gelehallon och åt 1½ kinderägg.

Men annars har det inte varit något mer, som tur är har det inte blivit något kräk eller skit än så länge.. Peppar peppar!
Jag hoppas att han bara har lite magknip och när han vaknar imorgon så är det borta.
Man kan väl få önska sig i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0