Till tomten.

 
Tomten..

Jag tror att jag har varit riktigt snäll i år och jag tänkte skicka iväg den här önskelistan ut i det magiska internetet.
Det är så att det jag önskar mig inte är saker man kan ta på, det är andra önskningar.
Jag önskar först och främst lycka och välmående till min familj, mina vänner och till mig själv.
Jag önskar mig ett arbete, och om jag kan få önska något innan jul? Ja, då önskar jag mig att det går bra på intervjun på Måndag.
Jag önskar även att min älskade karl flyttar hem igen, jag vill få vara nära och leva vardagen med den personen som står mig närmast. (Ja, Zion står mig närmast, men han bor ju redan hemma.. hihi)

Tack tomten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0