Pussel, intervjun och tandläkare.


Lillgris har pusslat helt själv idag och jag slutar aldrig förvånas vilken awesome unge jag har!
Det här är ett 100-bitars pussel, med små bitar.
Han sorterade inte ens ut bitarna, utan tog de från kartongen och la där de skulle.
Min duktiga lillgris det!

I övrigt... Hur gick det på intervjun?
Det gick inte som jag hoppades på, jag kände det direkt jag stegande in på enhetschefens kontor.
Och mycket riktigt, jag förstår inte riktigt ens varför jag skulle dit på intervju eftersom de redan bestämt sig.
Men jag är ändå glad att jag fick komma på intervju, det är ett steg i rätt riktning och att få öva på de där med intervjuer är ju bara bra.
Så jag är faktiskt inte bitter, jag satt och väntade igår på att bitterheten skulle komma.. Men den dök aldrig upp! Nöjd tjej.
Idag har jag sökt tre nya arbeten och hoppas på det bästa! Bara till att gå på igen.


Idag har Lillgris varit hos tandläkaren och slipat en tand, som det var hål i.
Han klarade det galant och fixade även att röntga tänderna. (Vilket han hade lite svårt för sist)
Så jag är nöjd och han blev nöjd. Men satan vad nervös han var imorse. Jag försökte peppa honom så mycket det gick, att han är bäst och kommer klara av det där superbra. Vilket han också gjorde.
Som sagt, min unge är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0