Mysigt.


Åh, vad jag längtar tills imorgon.
Jag ska ta en weekend till kusten, helt själv.
Så imorgonbitti sätter jag mig på tåget och åker, Lillgris ska få morgon&förmiddags mysa med sin morfar och hans fru. Sedan åker han ut till Svärdsjö för en helg där.
Jag ska nämligen på julfest med karlns jobb, det ska bli så trevligt!
Sedan åker jag hem på söndagen igen.
Så en blixtvisit. enbart för att få "julmysa" med min karl.


Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva, samtidigt som jag kollar på poker på tvn. (Ja, jag har alltid gillat att kika på poker på tvn. Tantvarning?)
Jag måste packa och sedan gå och lägga mig så jag orkar upp imorgonbitti.
Jag får inte glömma att packa ner mina nya böcker! Jag älskar ju som sagt att läsa, men jag vågar inte läsa när jag har min son. Jag försvinner in i boken och blir okontaktbar. Haha.
Så imorgon lämnar jag datorn hemma (Å, jisses. Den som alltid följer med mig annars!) för att njuta av en god bok istället! (Tur jag har telefonen med mig ifall att böckerna inte är så bra.)

 
Nej, åter till packandet!
(Nu vart jag sur, trodde luciafirandet på tvn var runt 6 på morgonen, men jag hinner inte med att se mer än början imorgon då det börjar 7. SKIT!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0