Intervju

 
Jag är så otroligt nervös, men även spänd.
Jag har tidigare varit på 2 intervjuer och ett av jobben fick jag ju.
Så ska vi säga att jag har 50% chans att få detta med? Haha.

Det vill säga, imorgon blir det att gå på anställningsintervju, eller ja.. enhetschefen tyckte att det lät så stramt och spännt, så hon ville hellre säga ett möte.
Så ja, imorgon ska jag på möte och jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra för mig.
Enhetschefen verkade avslappnad, social och väldigt trevlig. Så det ska nog gå bra.
Jag ska gå igenom min mapp med mina "sökajobbpapper" och hoppas på att jag får med allt jag behöver ha med mig.

Det är ingen fast anställning, men jag vill ha jobbet ändå.
Jag behöver det och jag tror att jag kommer att klara det galant, bara jag kommer in i det.
Så håll tummarna för mig imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0