Svammel och sommar.

Jag har varit strängeligen upptagen i sommar och inte hunnit skriva något.
Nej, där ljög jag faktiskt. Jag har haft all tid i världen, egentligen. Jag har bara inte haft lust att skriva något.
Jag har andats havet, familjen, vänner, karln och haft det bara superskönt.
Jag har bara varit hem och vänt, för nödvändiga saker. Det vill säga; läkarbesök, ormmatning och arbetsförmedlingen. Och det har varit skönt att vara en fri själ. Att få vara där jag vill vara för stunden, att få känna att det är jag som har kontroll över mitt liv.
Jag har behövt det, ingen stress och ingen jäkt. Bara få andas och ta allt i min takt.


Men nu är det skönt att få starta upp vardagen igen, få ordning på rutinerna som fallit och återgå till måsten.
Att vakna upp hemma, göra frukost och gå till dagis/jobb. Komma hem och känna sig trött, laga mat och sova. För att fortsätta så några dagar och när ledigheten infaller så uppskattar man den. Man tar vara på tiden tillsammans.

Äh, vilket svammel va? Haha.
Jag är trött, lycklig och skrivsugen. Då blir det som det blir. Ett svammel av allt möjligt.




Nu ligger lillgris och sover, karln är hemma under helgen (eller ja, just nu hos en vän) och jag ligger och kollar på Bones. En fin fredagskväll i lugn regi! :)


Dags att bjuda på lite bilder från sommaren?
Ja, varför inte? Det kommer och komma några titt som tätt skulle jag tro.

Världens bästa Lillgris. Min älskade son, du är allt för mig. Hur kunde du bli så stor så fort?

 

Den här bilden måste nog vara tagen innan vi stack och kollade på Haaks.
 
 

Egentligen skulle jag redigera bilden innan jag la upp den, men nu orkar jag inte det.
Den är tagen när jag och karln åkte ut för att ta upp krabburar. :)
 


Världens underbaraste Snöre! Mosters fina älskade tjej! Som snart blir storasyster. 


Sista bilden får bli den här, jag gillar den. Var ute och testade kameran efter att jag hade köpt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0