Bitterfittan is back!

Var det någon som ropade på den däringa bitterfittan?
Här är jag i alla fall.

Jag har ont, ont, ont, ont, ont, ont! Och åter igen ont!
Jävla rygg! Kan någon byta rygg med mig? (Mamma, du gills inte!)
Nej, jag försöker fortfarande intala mig att jag bara är otränad. Ända tills de sätter (OM) de sätter en diagnos, så tänker jag hävda att jag är otränad.
Det spelar ingen roll om de är relativt säkra på vad det är, jag vägrar lyssna. Jag är INTE sjuk. PUNKT!

Men men..

Dessutom är jag sur på skolan, mitt sista betyg är inte satt än(!) och dessutom har de skrivit att jag gått specialpedagogik 1 två gånger, istället för spec.ped1&2! Suck. Jag blir inte riktigt klok på den där skolan. Alltid är det något som krånglar!
Nej, imorgon är det jag som ringer till rektorn, så att jag kan få rätt betyg i rätt kurser och dessutom få klaga lite grann!
 
Meeeeen... Något roligt har hänt idag i alla fall. Mys med Leon och Mini, samt snabbumgåtts med Miikh och Stella. :) Samt att jag råkat betala en räkning två gånger så jag har visst 300kr mer än jag räknat med den här månaden Yeay!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0