Att göra i veckan.

Idag är det redan lördag. Hua! Det vill säga min karl åker hem imorgon. BLÄ!
Veckan som kommer kommer se ungefär ut såhär:

Måndag: Lämna på dagis och gå till jobb 8.30-18
Tisdag: Lämna på dagis och gå till jobb 8.30-18
Onsdag: Gå till sjukgymnasten på lasarettet, sen ledig dag. Kanske ner på stan?
Torsdag: Ledig och inga planer.
Fredag: Jobb 15-11 (till på lördag alltså) Det vill säga, Zion får sova hos morbror.
Lördag: Jobbar till 11, sedan blir det väl hem och städa.
Söndag: Jobb 10.45-19.15

Sedan var även den veckan slut! Någongång där ska jag väl hinna boka en tvättid, så man slipper berget med tvätt som man annars lyckas samla på sig.


Nu sitter jag och väntar på att tvättiden ska börja, så jag kan bli av med sommarens smutstvätt. Haha.
Ja, jag har knappt varit hemma, så har inte riktigt haft tid att tvätta. Tur både jag och Lillgris har hur mycket kläder som helst! ;)
Väntar även på att den där karln ska vakna till liv, så får vi se hur planerna för dagen blir sedan.
Troligtvis åker Lillgris hem till morbror och jag å karln hittar på något tillsammans. :) Får se lite hur det blir med det där, jag har inte ringt och hört med morbror än om Zion kan vara där.



Nej. ni kan få två bilder till från sommaren dessutom.

Pojkarna i mitt liv! <3
 
 
Hahah, jag kan inget annat än att älska den här bilden! Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0