Sökord.

Jag blev full i fniss förut när jag kollade google analytics. Haha.
Man kan se där vilka sökord folk sökt på google för att ta sig till min blogg.

Det första var "Äggfri rulltårta", ja jo. Jag har väl recept på det här tror jag mig minnas. Så personen i fråga blev nog inte allt för besviken kan man ju alltid hoppas.
Det andra var "var kan jag köpa lermask för ansiktet", här blev man nog lite besviken kan jag tänka mig.
Vad jag vet skrev jag nog aldrig ut vart min älskade lermask var köpt från. Men då kan jag ju skriva det nu, ifall någon söker igen; Mirandas skin care. Tror jag det var. haha.
Det tredje var "linolja båten", hahah. Tror besökaren försvann lika fort som han/hon kom hit. ;) Nog för att jag skrivit om det. Men tror inte att det var till någon större hjälp för den som sökte. Haha... 



För övrigt sitter vi nu och äter mellis och kollar på barnkanalen. Jag ska snart fortsätta städa, om min rygg tillåter. Den gillade inte riktigt badkarsskurningen förut. Hmmpf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0