en osmart jag och kärlek.

Ibland funderar jag på hur jag tänker egentligen.
Igår em kunde jag inte röra mig utan att gråta, kunde inte ligga stilla utan att gråta, för att det gjorde så ont.
Idag har jag som tur var bara ont i nederdelen av ryggen.
Men vad sätter jag igång med nu på morgonen då? Tar det lugnt?
Nej, jag sätter igång och skurar handfatet och badkaret.

Eehm, ursäkta Sanna... Men... Borde du verkligen göra det?
Eftersom det inte blir gjort om jag inte gör det, så måste jag.
Hela lägenheten ser ut som fan, värre än någonsin nästan.. Så jag har inget val än att ta tag i det.. Suck!

Jag ringde i alla fall vårdcentralen idag och fick en tid nästa onsdag.
Nu tänker jag inte ge mig fören de hittar något fel på mig.
Det behöver ju inte vara något allvarligt, men jag är trött på att ha ont i leder och rygg.

Jag kan tänka mig att det kan vara för att jag är så smal, har hört att man kan ha dåligt med ledvätska då.
Dock har mor och min mormor hade problem med lederna, så jag håller tummarna på att det inte är något sådant. Blörk!

Nej... över till något gladare.
Idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans i fyra år. Fyra år?! Hur har vi orkat med varandra? Hahah.
Tiden går fort och jag är lika kär nu som jag var för fyra år sedan. Underlig känsla. En bra underlig känsla.
Inte trodde jag att lilla Sanna skulle kunna vara kär på riktigt, men ack vad jag bedrog mig.
Så idag skickar jag massa pussar i tanken till världens bästa karl. Men om 10dagar får jag äntligen pussas med mannen i mitt liv igen.
Jag älskar dig till månen och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0