Dagen.

Jag ligger i sängen just nu, ska strax sova. Är galet trött!
Jag hoppas det inte beror på min medicin, utan istället att jag bara är galet trött efter en spänd dag.

Så ja, hur det gick idag?
ÄNTLIGEN en människa som tror på mig och mina ledsmärtor.
Hon kunde dock inte känna någon svullnad, och nej det är inte speciellt konstigt eftersom jag inte har speciellt ont idag. Utan idag är det bara den här värken som jag alltid går och bär på och inte den extrema varianten.
Dock var hon inte riktigt nöjd med min rygg, hon visste inte riktigt om jag var svullen och min rörlighet var väl inte på topp.

Så nu väntar jag på en remiss till röntgen, fick ta fem rör blod, snabbsänka och socker. Så får vi  väl se efter jag varit på röntgen vad de har att säga ordentligt om mig.
Och visar inte röntgen något, så behöver det inte påvisa något alls. Utan då blir det troligen magnetröntgen och sköldkörtelprov.

Men jag fick i alla fall två antiinflammatoriska läkemedel idag. Så får jag testa och se om något av de hjälper mig. Har testat två andra tidigare för några år sedan och de hjälpte mig inte ett skvatt.
Och hjälper inte det här något alls, ja då är det troligtvis ingen inflammation i lederna som jag går runt med.
Så det är kanske det jag ska hoppas på. Att de inte hjälper med andra ord. För jag vill inte ha någon sjukdom!

Jag vill att det ska vara för att jag är för smal och otränad, för det går att göra något åt och sedan är det bra.
Usch! Jag är ju bara lilla Sanna, inte kan väl jag ha någon sjukdom? Overkligt och något jag inte vill tänka på nu när allt är i rullning och någon äntligen har tagit mig seriöst...


Nej, svammel svammel.
Nu lär jag sova innan jag somnar sittandes i sängen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0