Underbar dag.

Vi har haft en helt fantastisk dag idag.
Paketöppning innan frukost.
Och tårtspelet medans vi åt frukost.
Tårttillverkning; Spidermantårta! :)
Kalas och mer paketöppning.


När Lillgris (som inte är så värst liten längre) gick och la sig, så frågade jag vad som var bäst med den här dagen. Svaret blev: TÅRTAN!
Då vet man att man gjort ett bra jobb. Det spelar mig ingen roll att det syns att den är gjord av en nybörjare. Så länge han var nöjd med den.
(Måste även tillägga att den runda ringen i mitten vart av locket jag hade över tårtan. Haha.)




Nu kryper jag i säng och ska läsa förlossningsjournal och försöka förstå att det verkligen är fyra år sedan min lillfis kom till världen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0