Slö

Fy så slö man kan vara då.
Idag har jag faktiskt inte lyft ett finger typ. Enbart plockat ur och i diskmaskinen. ^^
Men snart blir det att hämta lillgris på dagis, mellanmål och sedan städning. Hu vad tråkigt!

Hämtade ett paket på posten idag dessutom. Vet dock inte riktigt om jag gillar nederdelen på tröjan.
Kragen är helt underbar... men resten? Ja, den var ju skön och sådär. Så kommer behålla den i vilket fall.
Bild kan jag lägga upp sedan. Blir från mobilen då, orkar inte krångla in bilderna på datorn för att lägga upp dom. Haha.

Annars vet jag väl inte riktigt vad man ska hitta på idag, jag är sugen på att hitta på något. men.. Städning först och sedan får vi väl se. Håller vädret i sig såhär, så kanske man kan ta med sig en kopp kaffe ut, medan sonen cyklar.
Men får se hur det går med städningen först som sagt.

Och resterande av den här veckan ska jag njuta av att inte ha något att göra.
För kursen slutas på fredag och jag har lämnat in alla uppgifter.
På fredag ska jag och mini unna oss nya fina naglar, bara för att vi varit så duktiga på den här kursen.
Det gillas!



Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0