Monstrar vidare.

Mensmonstret monstrar vidare....
(Jag höll på att skriva menar vidare, men insåg att det lät fruktansvärt äckligt!)

Lite bättre humör idag, men inte någon vidare stor skillnad.
Är det okej att kasta något hårt i golvet? Jag är ju ändå ensam hemma, så ingen som råkar illa ut för det? ;)
Nejdå, så illa är det inte. Men nästan. Haha.
 
Jag fullkomligt hatar mitt humör den här tiden på månaden. Och värre blir det när jag är ensam.
När lillgrisen är hemma, så håller han mitt humör uppe.
Hade karln vart hemma, så hade jag fått höra "Du ser ut som hela världen har gått under"
Haha, den klassiska kommentaren jag fått höra varje månaden.
Så just nu är han nog glad över att slippa mig. ;)
 
 
Igår låg jag i soffan nästan hela dagen.
Gick till affären och handlade dricka, chips och sådana nödvändiga saker.
Samt till apoteket och köpte ansiktsrengöring och världens största påse med tamponger.
Haha. Fin kombo.

nej, nu ska jag kolla klart på Masterchef USA och sedan plugga.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0