Mensmonster!

Mensmonstret är i farten igen. Eller ja, fart och fart vet jag väl inte men.
Noll motivation till allting, jag vill bara lägga mig under täcket och hoppas på att dagen går snabbt förbi.
Jag skulle plugga idag, hela dagen.
Jag började klockan nio imorse, jag har skrivit tre ord.
Bytte till en annan uppgift, för att se om det gick lättare. Men utan att lyckas.

Nej, mensmonster Sanna är inge kul!
Jag har en STOR godispåse framför mig, men jag är inte sugen.
Jag har choklad i skåpet, men det lockar mig inte heller!
Fy fan säger jag bara.

Min mensvärk dödar mig, långsamt och plågsamt.

Nej, det får nog bli ett bad och fortsätta filura på läxorna där kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0