Hantverkare

Jag har haft hantverkare här varje dag den här veckan.
Man känner sig så olustig när det står främmande folk i lägenheten, jag känner mig ovälkommen i mitt eget hem.
Hahah. Så är ju inte fallet självklart, det förstår ju jag med. Men ändå så kryper den här olustiga känslan fram.

I måndags kom de ju hit och tätade fönster åt mig.
I tisdags var en hit och fixade nytt balkonghandtag åt mig.
Igår (onsdag) var en besiktningsman hit och kollade vad som behövs göras för att koppla in diskmaskinen.
Och idag har de varit och dragit kablar åt diskmaskinen.

Nu väntar jag bara på att rörmokarna ska komma, så jag kan börja använda diskmaskinen också. :P
Plus att mattläggaren ska komma hit och se om jag ska få en ny hallmatta eller inte.
Hallmattan följer med upp när jag dammsuger, sjukt störande!
Troligtvis kommer de väl bara limma fast den igen, men jag hoppas på att få helt ny finare matta.
...Drömma går ju? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0