Gammal och gaggig?

... Och mitt pokémontittande fortsätter. Snart plöjt igenom första säsongen. ;)
Det tackar vi tv4play för. ;)
Sen har jag ju enda till säsong 14 att se. ;)  Det gillas.
Fast ser nog bara första säsongen, sedan är det dax att börja på arkiv x, säsong 1.
Den ligger bara och väntar på mig.. och det är ju bra!
 
 
Igår var jag och Marielle ut, men det vart en tidig hemgång,
Medelåldern på Pitchers var runt 17? Eh.
Jag kände mig fruktansvärt gammal och gaggig. Haha.
Så vart en promenad hem med pp (plastpapps) i örat. Pjuh,  då behövde jag inte gå hem helt själv i alla fall.
Lite dumt att Marielle å jag bor på varsin sida stan, men men.

Nä, nu ska jag kika lite på pokémon och sega.
Bye. :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Pokemon???
Du får fan kosta på dig taxi hem!! tycker inte om att du går själv, skärpning!

Svar: Ja, Pokémon. Haha.Men jag gillar en frisk promenad hem. ^^
imyourheartache

2012-09-03 @ 09:47:22
URL: http://idadahlstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0