Dagens tips

De som känner mig vet hur torr jag ALLTID är i ansiktet.
Näsan och pannan flagnar, till och med kinderna ibland.
Men nu har jag äntligen hittat något som jag trivs kanon med och jag har inte varit torr å fnasig, sedan jag började använda de här produkterna.

L300 Moisturizing Cleansing Mousse

L300 Moisturizing Cleansing Mousse rengör milt och effektivt. Det mjuka och krämiga skummet lämnar en fräsch och silkeslen känsla av renhet. Moussen är berikad med panthenol och hudens egna naturligt fuktbindande ämnen som hjälper huden att behålla sin rätta fuktbalans, motståndskraft och mjukhet.

Massera in skummet på fuktat ansikte och skölj sedan av med vatten. Fri från parabener och mineraloljor. Oparfymerad och dokumenterat mild för huden. För torr hud.


Intensive Moisturizing Face Cream

L300 Intensive Moisturizing Face Cream är en intensivt fuktgivande och vårdande ansiktskräm för torr hud.

Ansiktskrämen är baserad på hudens egna fuktbevarande ämnen karbamid och salt och är berikad med antioxidanten vitamin E. Dessa ämnen är vårdande, skyddande och hjälper huden att behålla sin rätta fuktbalans och naturliga skönhet.

Använd på morgonen på väl rengjord hud.

Oparfymerad och fri från parabener och mineraloljor.

 

Nourishing & Restructuring Night Cream

L300 Nourishing & Restructuring Night Cream är en återuppbyggande och närande nattkräm som gör huden mjuk och elastisk.

Krämen är baserad på hudens egna aktiva fuktbevarande ämnen, karbamid och mjölksyra samt ceramider och antioxidanten vitamin E. Dessa ämnen återfuktar, vårdar och hjälper till att återställa hudens naturliga skyddsbarriär.

Använd på kvällen på väl rengjord hud.

Oparfymerad och fri från parabener och mineraloljor.

 

 

 

 

Jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0