Dagen

Någon har hetskollat min blogg idag. Det är fyra gånger så många sidvisningar än vad det är unika besökare.
Blev lite full i skratt. Någon som har haft tråkigt idag tro? ;P


Jag har i alla fall haft en otroligt bra dag idag.
Började dagen med att äta frukost med Lillgris och sedan traska med han (läs. han cyklade) till dagis.
Sedan hem för ytterligare en frukost och skolarbeten. Poff sa det, så var det dags att hämta Lillgris igen. Och det var inte mig emot, då jag behövde en paus från pluggandet och vad är inte då bättre än att få umgås med den bästa i världen?
 
Vi gick till affären och handlade lite, innan vi gick hem.
Väl hemma vart det mellanmål och lite slappning till pokemon (Gud vad jag älskar att ungen har smak på barnprogrammen. Haha.) och tecknade Sune.
Sedan kom Marielle och hennes barn förbi på dagen-efter-kalas.
Zion fick en spidermanposter och en plastsaxofon. (Som låter fruktansvärt falskt.)
Så där fick jag igen för tamburinen vi köpte till hennes yngsta häromveckan! Haha.
 
Ungarna lekte mycket bra tillsammans, de stojade och lekte. Tjivades och surade.
Men det märks att Zion och Marielles äldsta dotter börjar bli äldre och uppskattar varandra på ett annat sätt än det var förr. Då kunde de sitta i varsitt hörn och leka med olika saker. Men nu så lekte de tillsammans hela tiden! :)
Och oväntat lite tjiv dessutom!

Jag och Marielle gjorde det vi är bäst på. Kaffe och skvaller!
Min morbror brukar säga att vi kommer bli som pantertanterna när vi blir gamla.
Eehm. Man ska inte ta det som en komplimang va? ;)

Fick dessutom Godkännt på ytterligare en skoluppgift!
Nu är det bara att invänta betyg på de två orättade. Plus att jag ska lämna in en imorgon igen.
Sedan är jag klar med första kursen! Härligt! :)

Nu ska jag ta å lägga mig.
Hoppas ni haft en bra dag ni å!
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0