plugg.

Datorn i knät, etik och människans livsvillkor-boken ligger tätt intill.
Sitter och pluggar med andra ord och snart en uppgift färdig. Skönt.
Bara fyra till sedan. Men tänkte få klart den här och minst en till ikväll. Så det kan bli klart med den här kursen.

Men allt annat brukar bli roligare när jag ska plugga. Till och med städning kan bli roligt.
Det är inte det att jag inte gillar att plugga, för det gör jag. Men ibland tappar jag koncentrationen riktigt ordentligt. Och den här kursen har jag satt åt sidan, för jag har haft viktigare saker den här månaden att tänka på.
Men nu så. Nu är det... över? Och jag kan sätta mig ner och försöka komma in i boken och spruta ur mig orden i worddokument. Ehhm. Eller ja, tvinga ned orden i alla fall. Haha.
Med Stiftelsen i öronen så går det allt. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0