hotellnatten

Nu ska jag försöka sluta fred med hjärncellerna som slåss mot varandra.
(Jag antar att de gör det eftersom att det gör så förbaskat ont i huvudet.)
Men ska jag försöka få upp söndagen/måndagens bilder, så lär jag göra det nu.

Trots vissa omständigheter hade jag en fin helg/början på veckan hos mamma.
Gos och mys med finaste karln fredag-söndag. Damn vad jag älskar dig min kärlek!
På söndagen åkte jag och mamma och sov på hotell, lite mordotterqualitytime.
 
När vi kånkat in våra väskor gick vi på restaurant och åt fruktansvärt god mat!
Jag beställde lammracks, dock var de slut. Så det fick bli oxspett, råstekt potatis, wookade grönsaker, bbqsås och tzatsiki. Med rödvin till. Det var så gott, så jag höll på att storkna!


Mammas tallrik bestod av entrecote, råstekt potatis, wookade grönsaker och beasås.  (Vilket hon bittert fick ångra efteråt. Hehe.) Även där ett glas rött till. Mor åt också så hon höll på att storkna. Plus att vi fick besök av någon från väggen. (eehm, ni fattar inte. Men det gör vi, nästan!)

Sedan spatserade vi lite utanför hotellet, medan mamma rökte.
Där hittade vi två grisar, eftersom mamma samlar på grisar så var det en självklarhet att få några kort på dom.
När vi var påväg tillbaka till hotellet mötte vi Jonas Gardell, som inte var Jonas Gardell. Jag fattade ingenting och sedan blev det asgarv. (Internt igen! Stackars er andra som läser som inte förstår ett skvatt. Haha)


Väl tillbaka på hotellet, var det dags att skutta in i bastun i fem minuter.
Varken jag eller mamma är långbastare. Haha.
Sedan var det in på rummet och försöka sova, för den dåkommande dagen..


Dagen efter var dagen kommen, som jag väntat på allt för länge.
Där sätter vi punkt.

Efteråt gick vi på staden och shoppade lite allmöjligskit. Och lite mer därtill.
Sedan bar det av hemåt till mamma igen.
Tack för stödet mamma, du är bäst!


På tisdagen var det dags att åka hem. Passade på att åka förbi min älskade syster och fasters snöre.
Kusinerna är mysiga med varandra. =)
Lägg även märke till de hemskt fula kopparna min syster har, genomskinliga!! Huvvaligen. ;D



Det här får faktiskt avsluta inlägget. För nu är klockan allt för mycket och min hjärna behöver vila.
Natti!
 

Kommentarer
Postat av: Mams


PÖSS!

2012-10-27 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0