Tålamodskrävande dag

Jag hatar att vara hes, jag låter som en kråka.
Krax, krax, krax. Här kommer jag!

Sitter och samlar ork till att studera lite grann. Tänkte hinna med båda fallbeskrivningarna, om jag orkar.
En ska jag i alla fall bli klar med. Så det så! Om jag så ska vara uppe hela natta!

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, bråkat med en trotsig unge.
Hade han inte varit så söt, så hade jag sålt honom idag! Eller ja, betalt någon för att ta honom.
Fyra åringar är  härliga... när de sover!
Nejdå, han är ofta väldigt rar och resonlig. Men ibland flyger hinhåle i honom och han är oresonlig.
Som vilken fyra åring som helst med andra ord.

Pust. Tur att det går över och att jag har världens längsta tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0