Studerat klart?

Om jag börjat plugga än? Puh, är ni galna? Vad tror ni om mig egentligen?
Att jag är en som tar tag i saker på en gång? ;)

Nejdå. Jag kan sätta eldgaffeln i rumpan på mig själv och sätta igång!
Jag ska göra det... Ehhm, om en stund.

Till mitt försvar får jag säga att lillgris har varit vaken och hur lätt är det att studera då?
Nej, nu när han somnat så är det dags att sätta igång. Ordentligt! :)

Så det så...

(Frågan är om jag skriver det här åt er, eller som en eldgaffel åt mig själv? Hehe.)


(Bildkälla: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9147092963)
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Ska jag hota med tvförbud eller indraget lördagsgodis kanske :)
Kram

Svar: Haha, i så fall får jag dras med tvförbud och inget godis. Men ikväll... då jävlar! haha
imyourheartache

2012-11-28 @ 06:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0