Ny vecka.

Ny vecka. En måndag.
Varför hatar alla måndagar?
Jag har aldrig riktigt förstått mig på det....
 
Dagen spenderades med kaffe hos mini på morgonen.
Sedan hem för att göra mig klar för skolan.
Kollade på Die Welle. Hujeda mej sicken hemsk film.

Sedan hämta pruppi på dagis och fixa eftermiddagsbestyren.
Nu ligger sonen och sover så gott i sängen och jag borde snart göra det samma.
Tänkte vara en duktig tjej imorgon och göra klart en uppgift eller två!

Måste även skryta med att min unge kan skriva MAMMA helt själv. Utan att jag bokstaverar, eller något.
Och det är lycka om något.
Så nu skrivs det hans namn och mamma dagarna i ända! Härligt.

Det rasslar bara till och han gör så enorma framsteg i utvecklingen, så jag nästan blir rädd.
Vart tog min lille lille kille vägen? ^^
Han är även i en växaperiod och ramlar, snubblar och gör illa sig hela tiden.
Nästan varje dag ramlar han ner från soffan, trots att han sitter stilla.
Och häromdagen krockade han med en stol på dagis, stackarn! Vilket resulterade i ett rejält blåöga. Huu!

Nej, nu var det lägga sig som gällde.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0