Grattis papput!

Haft en riktig superdag. Trots att dagen började som oändligt långtråkig.
Rensade bland underkläderna/sorterade "enstrumpor" och vek tvätt.
Sedan vart det lunch och Zion skulle ringa sin far och säga grattis på farsdag.
Dock blev han lite konfunderad, min karl är ju hans låtsaspappa. Så han frågade om han kunde ringa till honom också och säga låtsasgrattis.
Haha, han är bra söt den där ungen. Jag har faktiskt ingen aning vem som sagt att min karl är låtsaspappa till honom. För det har aldrig kommit på tapeten här hemma. Han har alltid kallat honom vid hans namn. :)

Sedan hörde bror P av sig och undrade om vi ville följa med till papput på fika.
Jomenvisst lät väl det trevligt, jag tackar väl aldrig nej till kaffe? ;)
Åkte dit och var sociala, sedan kom morbror J och hämtade oss. Han ville visst bjuda på söndagsmiddag. Anka.
Guud vad länge sedan det var man åt det och inte tackar väl jag nej till middag heller? Nej nej.
Plus att en anka är ju aldrig fel! Han lyckades med den perfekt dessutom. Mums! :)

Grattis igen pappa!
Snor även idén av Zion och säger plastgrattis till världens bästa pp. <3
 
Nej, nu ska jag göra mig iordning för sängen.
Natti. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0