Dagen

Dagen har varit bra idag. Lite tråkig, lite trevlig. Ja, lite av det mesta faktiskt.
Började med att storasyster I ringde och väckte mig runt halv åtta.
För att fråga om man kunde diska nappflaskor i diskmaskinen.


Väckte Zion och kom på när han kom upp att vi hade en timmes sovmorgon idag. Hoppsan!
Jaja, han var nöjd över att leka extra länge idag. Tur det!
Lämnade han på dagis vid 10 och gick hem och vek kläder och pratade i telefon och annat livsnödvändigt.
Klockan ett började en introt på Psykologikursen.
En kurs jag har sett fram emot, men den kunde ju ha börjat bättre!
Hade glömt dricka kaffe och lektionen började således med huvudvärk.
Sedan följde en timmes faktafilm om de olika "huvudmännen" för psykologins olika teorier.
Hejåhå! Svartvitt, från artonhundrafrysifast när "gubbarna" pratade om vad de tyckte och om olika exprement de gjort.
Mycket nyttigt och intressant.... Dock har jag så mycket i huvudet nu att det kommer att mala tills alla teorier och gubbar är sammanlänkade. 

Sen hem till mini för en kopp kaffe eller två.
För att sedan hämta lillgris på dagis.
Direkt efter det gick vi hem till Miikh och myste bebis och drack än mer kaffe.
Efter det vart det hem och göra ordning stekt potatis och bacon. Mums!


Nu ligger lillkillen i sin säng och jag sitter här och försöker samla upp all information jag har i huvudet.
Drar i alla trådar och försöker sammanlänka alla människor med de teorier som de "uppfann".

Huuu.!

Nä, bjuder på en bild från allahelgona och sätter mig med en smula plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0