Bildbomb Karlstad/Västkusten.

Efter många om och men har jag äntligen orkat lägga in bilderna från dagarna hos syster i Karlstad och på västkusten hos mamma.
Så tänkte lägga upp de nu. :) Inte för att det vart så många, men några vart det ju i alla fall.

dsaf
Systers gravidmage, Kalven Sisco och Min Lillgris.


fewsfcs
Lillgris busar med Chino.


hfhgf
Tre fina.


fsdf
Lillgrisen sitter med sin mosters Ipad, mycket roligt tyckte han.


sfsdf
En väldigt sliten jag och mammas goa fulhund :)


hfdh
Mams och jag var ut och kalasade lite. Fåndansade rövarna av oss till Trio Derant bland annat.
Mathias skämdes som tusan. (Dessa grabbar har jag kännt i många herrans år nu :P)

yhr
Vi hade det även gott i solen på altanen.


gsdbfhg
Som sagt.. gott på altanen ;)

hrdfh
Följde även med Linnea till sjukhuset för byte av insulinpump. Fastnade då på torp och käkade lunch.

gsdd
Sista bilden för denna tripp är Zion på tåget hem.
Satt på högst upp på ett dubbeltåg, spännande tyckte grisen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0