Natti

ds
Såhär kan man se ut uppochner.


Usch, nu har klockan blivit alldeles för mycket.
Äter några rostade mackor med gurka och paprika på.
Ska äta upp, borsta tänderna och gå och lägga mig sedan.


Imorgon blir det diska och åka ut till morbror J.
Busa med han och Zion, dessutom tänker jag sova därute.
Snacka om att grisen kommer bli överlycklig, han älskar när han har både morbror och mamma på samma ställe. :)
Han nämner ofta att han vill att vi ska sova där båda två. Och jag är ju inte den som tackar nej.

Slippa laga mat och slippa lägenheten för en stund.
Morbrors hus är terapi för min själ!
Det är samma hus som mormor (och morbror) bodde i när jag var liten, jag bodde där varje helg.
Där kunde jag äta (kalla fiskbullar?! Uääh.), där kände jag mig trygg.
För övrigt matstrejkade jag när jag var liten.

Men ja. ja.. Sova var det!
Natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0