Jobbat.

Jisses, så slut man blir av att jobba lite grann.
Bara jobbat 9-15 idag ju, men har städat, städat och städat under den tiden. Pjuh!
Det värsta är ju att jag fortsätter städandet nu när jag kommit hem också dessutom.

Disken är diskad nu i alla fall, kycklingen står i ugnen och jag ska fundera ut vad vi ska äta till den.
Sedan ska jag fortsätta röja i köket. Suck!

Tänkte roa mig med att baka en minitårta ikväll om jag hittar orken till det då. =)
Var länge sedan jag bakade något nu, typ en månad sedan.
Tänkte se om sockerpastan vill arbeta med mig idag dessutom, tvivlar starkt på det! Den vill väl aldrig som jag vill? Haha. Men, men. Testa går ju alltid. ;)
Och övning ger färdighet sägs det ju. ^^,



Nej, nu ska jag fortsätta stöket här hemma och sedan göra iordning så att vi kan äta kycklingsallad typ. Tror jag. ^^,

bfg
(Bilden har inget med inlägget att göra. Men han är söt när han ser ut som en hamster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0