Stolt som tuppen.

fsdaa

Idag har Lillgrisen gjort sin mor väldigt väldigt stolt!
Han har varit på Barnens Skidspel och åkt och åkt och åkt.
Han älskar verkligen att åka skidor och nöjde sig inte med ett pytte varv på 200meter inte.
Utan efter det så ville han åka 600meters loppet. Och var han nöjd efter det? Nej.
Han gav sig på 1500meters loppet och var han nöjd då?
Nej. Då gav han sig på 600meters loppet, inte en utan två gånger till!
Och hade inte de stängt för dagen då, då hade han åkt ännu mer, för han ville ju åka mer. ;)

Så han har alltså åkt 3,5km på skidor idag! Det är ju helt galet!
Är jag extremt löjlig som är så stolt över Zion? Det skiter jag i isåfall, för jag har världens bästa unge!
Så det så!

Han är så stolt över sin medalj och sitt startnummer. Och det ska han vara också, för det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0