Ommöjligt ännu tröttare!

Om jag var trött förut, så är det inget emot vad jag är NU.
Slitit och kämpat hela dagen, det värsta är väl att jag ska slita lika mycket imorgon igen, om inte mer.
Jag har flyttat soffan, terrariumet, en hylla. Skruvat ihop skrivbordet i sovrummet, dammsugit och torkat golvet i vardagsrummet... med en trasa. >_<
Riktigt städat och ommöblerat och K-A-O-S! Med tanke på att det inte är klart på lååånga vägar.
Ska flytta en stor tung möbel in till sovrummet, sortera papper in i pärmar, flytta teven, hänga upp tavla och två dvdhyllor. Osv Osv.

Känns som att jag är nyinflyttad och det är sådär kaosartat som det blir då ni vet. ^^



grg
(En galet trött röv.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0