Mysdag.

Varit en seg morgon. Låg och halvsov i soffan medan Zion och Linnea åt frukost och kollade på barnprogram.
Men tillslut fick jag lov att masa mig upp, en kopp kaffe och sminket på.
Sedan var det bara att traska iväg till bussen.
Följde med Linnea till tåget och sedan gick vi och satt oss och fikade.


czsscx

Var riktigt mysigt. Innan affärerna hade öppnat och varmt ute. Mycket skönt!
En latte med mintchokladsmak. NomNom!

Efter det så köpte jag ett par nya vårskor åt Zion, var så mysigt väder. Så de första vårskorna för i år var verkligen ett måste. :) Hittade även ett till par som han ska få, men det får bli när jag fått lite mer pengar. =)

Efter det så åkte vi hem till Marielle på en skvallerfika. =)
Flickorna var dock på dagis, men det gjorde ju inte något för Zions del. För han fick ju ha hela deras rum för sig själv. ;D Hahah.


---

Nu när Zion vilat klart om en stund, så blir det att ut och cykla lite grann. Och mata änderna.
Uääkh, jag hatar fåglar. Dom äcklar mig, jätte mycket!
Men Zion gillar det ju så. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0