låång dag.

Usch, jag är helt jävla slut. Knappt sovit något inatt.
Fattar fan inte varför jag inte kan få sova en hel natt, men men.

Började dagen med frukost med Lillgris, sen hämtade pappa och hans fru upp oss för en tur till Ikea.
Handlade inte så mycket, lite bakformar och sådär.
Och en tavla till sovrummet. Nu jävlar ska fanemej det se ut att vara beboligt i sovrummet. Haha.

Åkte hem och vilade oss. Låg i soffan och kollade på pokémon. Myspys. =)
Sedan kom morbror J och busade en stund för att sedan ta en tur till affären.
Jag köpte äntligen en bok jag suktat efter så länge, så länge.
Om Jesus av Jonas Gardell. Underbart. Så nu ska det bli läsa av här. :)

Sedan åkte grisen och morbror ut till honom. Så just nu ligger jag bara och segar i soffan.
Ska snart ställa mig att baka lite grann, ska bjuda Miikh och hennes man på fika imorgon.
Kanske den sista fikan innan bebis tittar ut? ;) Är riktigt spännande nu, hon är i vecka 39 nu.
Så hon kan ju kika ut när som helst nu. Galet! :)

Ja, nå mer har jag väl inte å säga just nu. ^^

Bye.

fg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0