DUKTIG!!

Fy fan vad slut jag är just nu.
Somnade och vaknade med blixtrande huvudvärk, visste inte vart jag skulle ta vägen. Värre huvudvärk har jag aldrig haft. Migrän?
Försvann i alla fall lagom till jag skulle lämna grisen på dagis. Traskade till syster efteråt och kollade på gårdagens Bigbrother-avsnitt och tog en kopp. Ringde till chefen och bemanningcentret också.
Jobba imorgon! Och förhoppningsvis får jag sommarjobb också! =) Men det är inte helt hundra än, finns ju massa som har sökt och jag har inte någon utbildning, så ja... Dock kan jag ju jobbet, så det är ju ett plus. =)

Släpade med mig ett litet bord hem. (Min läshörna kommer bli bäst!)
Och ringde tant Linnea, som för övrigt kommer imorgon! Underbart.
Sedan började jag släpa upp grejer på vinden, samt städa lite snabbt däruppe.
Hade jag ont i ryggen häromdagen, så är det inget emot vad jag har just nu! Kanske dags att börja träna? Ähh. va fan, det är för mesar. ;)

Så nu vart jag precis klar uppe på vinden. Pustar ut.
Nu kan jag fortsätta med lägenheten och ommöbleringen, eller ja. Det är inte speciellt mycket kvar på ommöbleringen som tur är. =)
Känns bra att vara i flow just nu. Nästan så att det är roligt, men bara nästan. ;D

Nu ska jag ta mig en välförtjänt paus med en glass och en kopp cappucino. NomNom. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0