Fiske

från Hamburgsund
Orkar inte kasta in bilder från telefonen nu, så får bli en gammal bild.

Igår var jag, tant L, tant M och D ut å fiska.
Gud vad skönt det var att vara ute på havet igen, sitta å guppa runt där ute.
Dörja lite grann och få fnissattacker.
Sen kom Jossan hit en sväng också, inte träffat henne på år och dar. Galet!
Men jävlar vad trevligt det var.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Just nu sitter jag här medan lillasyster kollar på tv.
Söt är hon. Haha.
Hon kollar på nå spökletarprogram och blir skraj, så jag fick tända i tvrummet åt henne. Haha.
Sötskrutt!

Får se om den där vackra karln skulle komma idag eller inte.
*Hoppas hoppas hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0