Trött!!

Hu, så här trött var det länge sedan jag var.
26 timmar på jobbet var inte att leka med!
24 timmar är jobbigt, men det funkar. Lägger man till två timmar, så känns det som att hjärnan ska sprängas.
Haha.

Men ja, jag överlevde och det gick bra. Tror jag har fler sådana pass faktiskt. >_<
Höll dock på att somna när jag kom hem, så åt, duschade och sedan åkte jag hem till Marielle och barnen.
Satt där till eftermiddag/kvällen och åkte därefter hem och la mig i soffan å slöade framför Bones.
Somnade dock inte fören halv ett. MEN tro inte att det var frid och fröjd.
Mina inte så underbara grannar under mig börjar spela på en jävla trumma! Halv ett på jävla natten?!!!
De får tycka att jag är grinig, sur, kärring eller vad de nu tycker. Men när man har jobbat 26 timmar, så är man inte så jävla glad när man blir väckt!
Dunkade det hårdaste jag kunde i golvet, men det hjälpte inte, slog hårt i elementet, hjälpte inte det heller.
Så tillslut fick jag tag på något (som jag trodde var en snusdosa) och kastade allt jag hade i golvet.
Visade sig dock att det var min foundationburk jag fått tag i, så smällde till rätt bra i golvet. Haha.
Då vart det tyst! Så somnade nog på en gång efter det skulle jag tro! :)

Snart är det tvättid, så ska ägna min lediga dag åt det, diskning och städning.
Lite bullbak kanske det blir också, om jag orkar. ;)

Hoppas ni haft en trevligare natt än vad jag hade.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0