Stadsrunda

Tänkte nu bjuda på ett inlägg. W-O-W! Det var ju ett tag sedan.
Antingen har jag jobbat, eller hittat på hyss med sonen. Så har inte riktigt haft tid med det här. ^^
Har lite roliga grejer vi varit på, så tänkte det skulle komma upp i inlägg när jag har tid och lust!

Idag har jag varit ledig, vaknade ändå klockan sex. Vad är felet på mig? Haha
Låg i soffan och slötittade på tv till strax innan klockan nio.
Tog en dusch och fick sms från jobbet om att jag skulle dit och fylla i ett papper om reviderad jour.
Så skuttade dit (Att man inte kan hålla sig därifrån trots att man är ledig. haha), efter det hem till syster och kollade till katterna.
Var varmt och skönt ute då.

Sedan skuttade jag ner till stan, efter halva vägen började det åska så in i helvete!
Efter dunder och brak började det spöregna och hagla. Härliga juli?
Vart kallt så in i dess lede med shorts och linne.

Mötte upp Marielle på H&M där jag fick lov att inhandla nya byxor, mina var helt och hållet dyblöta!
Sedan kikade vi runt lite, fikade, kikade lite mer, kikade ännu mer, köpte en bikini och trosor, fikade igen och kikade lite till.
Sedan tog jag faktiskt bussen hem, kändes som att jag skulle ta det säkra före det osäkra. (Ifall det började regna igen.) Haha.

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska hitta på. ^^
Något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0