Jobb, jobb och jobb

Jobb, jobb, jobb.
Gör jag annat än att jobba nuförtiden?
haha.
Och när man väl är ledig, så lär man tvätta, diska, städa och laga mat.
Tråkigt, är det såhär det är när man jobbar "på riktigt"?

Nejdå. men ibland känns det som att jag bara jobbar och jobbar.
Tur jag trivs som tusan på jobbet då!

image description
(Bjuder på en gammal jobbild.)

Vad gör jag annars i detta schizofrena väder? (Sol i ena stunden, i andra så vräker det ned)
Jag har precis diskat, pillat undan lite grann, matar ormarna och tar mig en välförtjänt pistonhead.

Ska ställa mig och laga lite matlådor sedan tänkte jag, om jag får tummen ur.
Annars får det bli imorgon.
Lite städning och pillning har jag i lägenheten som måste göras också. ^^
Får se om det blir idag eller imorgon efter jobbet.


nej, nu ska jag njuta av min pistonhead och kolla lite på Bones, medan ormarna äter.
Hoppas ni har det bra och lite bättre väder.
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0