Yrar i nattmössan?!

Haft en relativt seg dag måste jag ju medge.
Vaknade med världens huvudvärk. Åt frukost med grisen och gick med han till förskolan.
Vandrade hem och la mig för att vila, en stund. En stund vart fram tills jag skulle hämta grisen. Hoppsan!

Hämtade hem honom, åt mellanmål och sedan "efter-dagis-vila", passade då på att diska och börja med en förtidig middag. Kalkonpastasås! Mumma.

Busade och busade lite till med grisen. Han var på bästa humöret idag! :) Det gillas, för då blir jag också på bättre humör! :) Är bra i dessa "mensmonstertider". Haha! :)

Han spelade gitarr och vi sjöng "bockarna Bruse", skitkul tyckte han. Haha.

Huvudvärken vart bara värre under dagen, fram tills jag kom mig för att ta en riktig kopp kaffe.
Bara druckit chokladcappucino under veckan, så var nog det som saknades! :)

Men nej. Nu är det här bara en enda stor röra, så nu ska jag sova.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0